Přednáška vychází z naší základní otázky, kterou jsme si položili v roce 2018: Jak nastartovat bussiness growth a zároveň lépe pracovat s uživateli. Nahlédnete pod pokličku SaaS projektu s více než 10 letou historií.
Obsah vám přiblíží odpovědi na následující otázky:
Jak jsme navrhovali celou strategii Lead nurturingu?
Jaké aplikační řešení jsme implementovali a proč?
Jak měříme efektivnost, funnely a úzká místa?
Jak jsme vyřešili taskování mezi jednotlivými týmy?
Jak chystáme experimenty, jejichž výsledky implementujeme?
Jak to celé řešíme v 16 jazycích?
Jaké změny nám fungovaly a jaké vůbec ne?
Jaké konkrétní výsledky nám přinesly změny, které jsme udělali?
Přednáška je určena pro všechny, kdo řeší post akviziční marketing. Dozvíte se, jak jsme připravovali celou strategii a jak jsme postupovali od triviálního řešení až po propracovaný měřitelný systém propojení s dalšími nástroji.