Dělala již s Vámi pohovor umělá inteligence? Jak je možné, že na Vás mají recruiteři kontakt i přes GDPR? Zobrazují se Vám nabídky práce i tam kde to nečekáte?
Situace na trhu práce tlačí firmy k využívání více a více propracovaných strategií náboru. Využívají se technologie, které umožní najít i těžko dostupné kandidáty. Nástroje marketingu a cílené kampaně jsou dnes již relativně běžnou praxí i v náboru. Taktéž rozmach AI dokáže ušetřit firmám čas, avšak otázkou je, jestli pak nedochází ke ztrátě personalizace.
Přednáška je vhodná hlavně pro dvě segmenty:
1, Každý, kdo nějakým způsobem hledá zaměstnance/spolupracovníky a chce se inspirovat.
2, Každý, kdo chce vědět, jak efektivněji najít práci, nebo naopak nedát o sobě vědět tolik informací, zachovat si větší anonymitu a snížit počet nevhodných nabídek.