Aby firma dokázala zaujmout potenciální zaměstnance, musí při komunikaci navenek nabízet přidanou hodnotu a lákat na zajímavý obsah. Kdo nemá co nabídnout, jde většinou z kola ven.
Podle interního výzkumu 91 % nově příchozích kolegů znalo aktivity naší technologické komunity ještě před tím, než se přihlásili do Kiwi.com.
Přednášku pojmu jako případovou studii, ve které se dozvíte více komunitě code.kiwi.com, konkrétně.
– jak jsme ji vybudovali?
– jak nám pomáhá s náborem do IT oddělení?
– jak netradiční eventy (například Hackathon ve vlaku, konference Women in Tech nebo Summer camp v Barceloně) pomáhají lákát talentované vývojáře do firmy?
A také Vám předám několik cenných rad:
– jak můžete se svými fanoušky a komunitami mluvit, aby z toho vaše firma profitovala, ale zároveň jste nepůsobili násilně?
– jaké aktivity pro ně můžete chystat, abyste udrželi jejich pozornost a zájem?
– jak motivovat zaměstnance, aby byli komunitně aktivní?
– jak nastavit KPI a měřit výsledky vašich aktivit?
– komunitní manažery, koordinátory, buildery
– organizátory odborných akcí a soutěží
– specialisty na employer branding
– HR (recruitment)
– business developery